Pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji spletne trgovine blagovne znamke Vrtnarija Čeč, ki je v lasti podjetja Miloš Čeč s.p., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), na podlagi mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in na podlagi priporočil GZS. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Vrtnarije Čeč, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Z uporabo spletne strani Vrtnarije Čeč se šteje, da ste kot uporabnik seznanjeni s splošnimi pogoji uporabe ter da se z njimi v celoti strinjate. Pri tem se upoštevajo vse oblike uporabe spletne strani in vse oblike interaktivne komunikacije, ki jo omogoča spletno mesto.

Spletno mesto Vrtnarija Čeč si pridržuje pravico spremeniti te splošne pogoje uporabe. Uporabnik se zavezuje k preverbi in seznanitvi s spremembo splošnih pogojev. V primeru nestrinjanja s spremenjenimi splošnimi pogoji poslovanja mora uporabnik takoj prenehati z uporabo spletnega mesta. Ponudnik vsebin ne odgovarja za vsebino objavljeno na spletnih straneh Vrtnarije Čeč, katere avtorji so uporabniki spletne strani Vrtnarije Čeč.

 

Podatki o podjetju

Sedež podjetja:

 

ČEČ MILOŠ S.P.

VRTNARIJA ČEČ, ČEČ MILOŠ S.P.

Matenja vas 16A

6258 Prestranek

 

Matična številka: 3146731000

Davčna številka: SI 99292742

TRR: IBAN SI56 1010 0003 9905 698

 

Telefon:  041343832/040350256

Email: vrtnarija@cec.si

 

Dejavnost maloprodaje se opravlja na naslednjem naslovu:

VRTNARIJA ČEČ

Slavina 27a,

6258 Prestranek

 

Telefon:  041343832/040350256

Email: vrtnarija@cec.si

 

Dostopnost informacij

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Kupec

Kupec je vsaka oseba, fizična ali pravna, ki opravi nakup preko spletne trgovine na način kot je to določeno s Pogoji poslovanja.

 

Pogoji nakupa

V obrazec za prijavo uporabnika je kupec dolžan vpisati popolne, točne in resnične osebne podatke.

Ponudba prodajalca je objavljena v spletni trgovini, ob vsakem izdelku so navedene njegove lastnosti in cena.

Izbira želenega izdelka se opravi z dodajanjem izdelka v košarico s klikom na povezavo “V košarico”. V kolikor kupec naroči izdelek, ki je v času obdelave naročila že bil prodan, bo prodajalec stopil v stik s kupcem ter se dogovoril o nadaljnjih možnih korakih (vračilo plačanega zneska, kasnejša dobava blaga).V košarici se nahajajo vsi izdelki, ki jih je kupec izbral za nakup z njihovo ceno in skupnim zneskom nakupa. Dodajanje izdelkov v košarico, ne pomeni rezervacijo izdelka.

Ko kupec zaključi z izbiranjem artiklov, si izbrane artikle lahko ogleda v košarici. Košarica poleg izbranih izdelkov vsebuje tudi cene artiklov ter strošek dostave. Če kupec želi blago osebno prevzeti v naši prodajalni, lahko v košarici izbere to možnost. Strošek dostave se v tem primeru odšteje. Na tej točki ima kupec prav tako možnost vpisa promocijske kode, če le to ima.

Z gumbom 'na blagajno' kupec potrdi izbrane artikle. V naslednji fazi je za zaključek naročila potrebno vnesti osebne podatke kupca, potrditi način dostave ter izvesti plačilo, skladno s spodaj navedenimi podatki o načinih plačil.

 

Promocijske kode

Prodajalec lahko izvaja akcijsko prodajo s pomočjo promocijskih kod. Promocijske kode so določene kombinacije alfanumeričnih znakov, ki kupcu omogočajo uveljavljanje določenega popusta. V kolikor je določen minimalen znesek nakupa, tedaj se bo vrednost popusta upoštevala pri najdražjem izdelku v košarici.

 

Naročanje in cene

Zaradi narave poslovanja preko spleta in prodaje izdelkov v prodajalni Vrtnarije Čeč se ponudba  Vrtnarije Čeč ažurira in spreminja pogosto in hitro.  Vse cene izdelkov na spletni strani Vrtnarije Čeč so objavljeni v evrih (EUR). Vse cene vsebujejo DDV, saj je podjetje Miloš Čeč s.p. zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost. Stroški dostave niso vključeni v ceno. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenim  načinom plačila ter pod navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (oziroma ko kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu - Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Podjetje naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Podjetje lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte Vrtnarija Čeč kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga.

Zaradi narave ponujenih izdelkov in hkratne prodaje v prodajalni Vrtnarije Čeč si le ta pridružuje pravico, da izdelek, objavljen na spletnem mestu, ni več na voljo.

 

Načini plačila

Spletna trgovina Vrtnarije Čeč omogoča naslednje načine plačila:

- z nakazilom na račun podjetja Miloš Čeč s.p.  po predračunu. Podatke, potrebne za nakazilo prejmete v elektronski pošti po oddaji naročila. Vrtnarija Čeč naročilo rezervira do plačila predračuna oz. najdlje 3 dni od potrditve naročila. Kasneje dobavljivosti blaga ne zagotavlja več,

- z gotovino ob osebnem prevzemu nakupa. Mogoče le po predhodnem dogovoru,

- s plačilom po povzetju,

Stroški pakiranja pri nakupu so brezplačni. Strošek dostave se izpisuje sproti v nakupovalni košarici avtomatsko, vezano na količino izbranih izdelkov in naslova dostave. Strošek dostave, ki se izpiše v košarici je končen, ne zaračunavamo nobenih dodatnih stroškov,  kot so odkupnina itd. Opozorilo: ti pogoji dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Kupec se zaveda in se strinja, da lahko njegov izvajalec plačilnih storitev za namen izpolnitve kupčevih plačilnih obveznosti v zvezi z nakupom po teh splošnih pogojih kupcu zaračuna stroške transakcije, ki prodajalcu niso znani.

Ne glede na vrsto nakupa ali način plačila, bo račun za nakupljeno blago dostavljen s paketom s kupljenim blagom.

 

Dostava in strošek dostave

Vsako naročilo oddano preko spletnega sistema Vrtnarije Čeč bo obravnavano še isti dan, oz. najkasneje naslednji delovni dan po oddaji naročila. V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, boste o tem obveščeni Prevzem naročila je mogoč le osebni v Vrtnariji Čeč, na naslovu Slavina 27a, 6258 Prestranek. Po potrditvi naročila bo paket pripravljen na prevzem od 3 do 5 delovnih dni (odvisno od zaloge). V kolikor prevzem v dogovorjenem času ne bi bil mogoč ali pa bi bil izvršen predčasno, vas bo podjetje obvestilo.

 

Odstop od naročenega blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (vrtnarija@cec.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, brez navajanja razlogov za to.

 

Obrazec za odstop od pogodbe je dostopen tukaj.

 

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago v originalni embalaži, nerabljeno (izdelek seveda lahko preizkusite in uporabite, da ugotovite vse njegove lastnosti), nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v 14-ih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala brez krivde potrošnika. Če vračate izdelke brez originalne embalaže ali je ta embalaža prekomerno uničena, oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo, da je bil uporabljan dlje in neprimerno, kot bi bilo potrebno, da s preizkusom ugotovite vse njegove lastnosti, si pridržujemo pravico, da zaračunamo odškodnino, ki jo ocenimo z zapisnikom ob vračilu izdelka. Naprošamo vas, da embalažo izdelka po prevzemu previdno odprete ter ga pazljivo preizkusite, tako da bi morebitno vračilo za vas potekalo brez odvečnih stroškov.

Skladno s 43č. členom ZVPot potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika,

- ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,

- ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo,

- ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

 

Potrošnik vrne blago na naslov: Vrtnarija Čeč, Slavina 27a, 6258 Prestranek. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe pod pogojem vračila izdelka. Prodajalec bo kupcu vrnil kupnino na enak način plačila kot jo je ta plačal.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Za fizične osebe je rok za uveljavljanje reklamacije 2 leti od datuma nakupa in 2 meseca od datuma, ko je stranka napako opazila (za pravne osebe pa 6 mesecev od datuma nakupa in 8 dni od datuma, ko je stranka napako opazila). Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

-    če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

-    če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

-    če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

-    če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

-    odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

-    blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

-    vrne plačani znesek.

 

V primeru uveljavljanja stvarne napake nas mora kupec o le tej z natančnim opisom pisno obvestiti v zakonsko določenem roku in nam omogočiti pregled artikla. Izpolnjen obrazec in artikel nam lahko nato po pošti pošljete na naslov:

Vrtnarija Čeč

Slavina 27a,

6258 Prestranek

 

Obrazec za reklamacijo dobite tukaj.

 

Kvaliteta in garancija

Vsi izdelki so izbrani skrbno in pred odpošiljanjem so skrbno pregledani.

Vse pošiljke so primerno spakirane, da ne prihaja do poškodb. V kolikor pa pri dostavi kljub temu pride do poškodbe, vam na podlagi vaše fotografije izdelke nemudoma zamenjamo ali povrnemo kupnino in stroške dostave.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V tem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog.

 

Popusti in darilni boni

V primeru, da podjetje na spletni strani objavi popuste in akcije, določi tudi vse podrobnosti v tej zvezi. Popusti se ne seštevajo med seboj, niti jih ni mogoče zamenjati v denarna izplačila. V kolikor kupite stvar pred popusti, niste upravičeni do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki.

Pridržujemo si pravico glede napak pri objavah popustov. Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju, razen če ni zapisano in javno objavljeno drugače. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka v času trajanja popustov ni več na zalogi.

Zaloge celotne ponudbe na spletni strani Vrtnarije Čeč  in družabnih omrežjih, ki zastopajo to spletno stran, so omejene.

Darilne bone je možno naročiti preko spleta ali jih kupiti v naši prodajalni. So oštevilčeni in jih je možno prenašati na različne osebe. Unovčiti jih je možno za katerikoli sklop izdelkov.

Darilne bone ni možno zamenjati v denarna izplačila. Pri nakupih, pri katerih je znesek višji od zneska na bonu, je možno doplačilo. Darilni boni imajo časovno omejitev dveh let. Po preteku dvoletnega roka uporaba darilnega bona ni več mogoča.

 

Nagradne igre

Podjetje Miloš Čeč s.p. (v nadaljevanju organizator) lahko občasno priredi nagradno igro, namenjeno vsem uporabnikom strani Vrtnarije Čeč in sledilcem na družabnem omrežju Facebook. Nagradne igre potekajo v obdobjih, ki so jasno zapisana v objavi nagradne igre.

Nagrade so lahko različni izdelki, boni za popuste ali paketi presenečenja. Nagrade izbira organizator sam. Na izbiro nagrade udeleženci nagradne igre ali nagrajenci ne morejo vplivati, razen v primeru drugačnih pogojev, objavljenih ob objavi nagradne igre.

V nagradni igri lahko sodelujejo vsi uporabniki spletne trgovine Vrtnarije Čeč na različnih družbenih omrežjih. Sodelovanje je mogoče ob izpolnjevanju pogojev nagradne igre in izpolnjeno starostjo 15-ih let sodelujočega. S sodelovanjem v nagradni igri se nagrajenec strinja z objavo svojega imena.

Za sodelovanje v nagradni igri je potrebno upoštevanje objavljenih pravil o sodelovanju. S sodelovanjem v nagradni igri sodelujoči sprejme ta pravila in pogoje sodelovanja.

Denarno izplačilo nagrade ni mogoče. Menjava nagrade ni mogoča. Rezultati žrebanja so dokončni in pritožba nanj ni možna. Če izžrebanec sprejem nagrade odkloni, se šteje, da izžrebanec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri. Skladno z Zakonom o dohodnini – (ZDoh-2 - Ur.l. RS, št. 13/2011 – UPB7) ter Zakonom o davčnem postopku (ZDavP-2 - Ur.l. RS, št. 13/2011 – UPB4)  mora nagrajenec za prevzem nagrade podjetju Miloš Čeč s.p. posredovati podatke  in nagrado prevzeti v prodajalni Vrtnarije Čeč na naslovu Slavina 27a, 6258 Prestranek. Če se izžrebanec organizatorju ne javi v roku 7 dni, si organizator pridržuje pravico, nagrado podeliti komu drugemu, izžrebati novega nagrajenca ali nagrado zadržati. Organizator izžrebanca obvesti na družabnem omrežju, kjer je prirejal nagradno igro v javnem zapisu. Rok za žreb in javni zapis nagrajenca in razglasitev je do 7 dni po končani nagradni igri.

Organizator si pridržuje pravico, da brez kakršnih koli obveznosti do sodelujočega, vsebine, ki so žaljive, rasno nestrpne ali so po mnenju organizatorja iz kakršnega koli drugega razloga neprimerne, umakne z družbenih omrežij in sodelujočega, ki je vsebino objavil, izloči iz sodelovanja v nagradnih igrah in sodelovanja na  Facebook strani. Sodelujoči je v celoti odgovoren za vso škodo, ki bi jo lahko povzročil organizatorju ali katerim koli tretjim osebam s posredovanimi in objavljenimi vsebinami.

Organizator nagradne igre ne prevzema nikakršne odgovornosti za: (ne)delovanje družabne spletne mreže družbenih omrežij (Facebook, Instagram), vse ostale aktivnosti na spletnih mrežah (Facebook, Instagram), (ne)resničnost podatkov, ki so navedeni v imenu profila uporabnika na družabnih omrežjih (Facebook, Instagram), nedelovanje spletne storitve, ki je posledica izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile uporabo storitve, vsakršne posledice, ki bi jo sodelujoči utrpel zaradi sodelovanja v nagradni igri.

Organizator si pridržuje pravico tudi za izločitev goljufivih, nepravih in podvojenih profilov na družabnih omrežjih, v kolikor obstaja sum, da gre za te vrste sodelujoče osebe/profile. Organizator si pridrži pravico, da se o sumu odloča sam in sam presodi sumljivo situacijo.

V primeru priredbe nagradnih iger v sodelovanju z drugimi portali, mediji, spletnimi stranmi ali trgovinami so pravila nagradne igre v tem času v odgovornosti sodelujočega prirejevalca nagradne igre. Podjetje sodeluje samo s preverjenimi mediji, portali, spletnimi stranmi in trgovinami. V kolikor bi zasledili, da gre za kakršnekoli goljufije in neupravičeno prirejanje nagradne igre v imenu podjetja Miloš Čeč s.p., to sporočite na mail vrtnarija@cec.si  in podjetje Miloš Čeč s.p. bo primerno ukrepalo. Vsako sodelovanje z drugimi organizatorji bo tudi javno objavljeno na pristojnih družabnih omrežjih.

 

Varovanje osebnih podatkov

Vsi podatki, pridobljeni ob naročanju, bodo uporabljeni izključno v namene naročanja izdelkov in ne bodo posredovani tretjim osebam ali uporabljeni v kakršne koli druge namene. Pri vsakem nakupu se upoštevajo vse veljavne zakonske obveznosti in priporočila slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov. Vsi osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.cec.si bodo v celoti ostali v lasti podjetja Miloš Čeč  s.p. in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov. Ravnanje z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bo potekalo v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik je zavezan k maksimalni skrbi za zasebnost vseh podatkov,  kljub temu pa opozarja, da so zlorabe možne. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Pravno obvestilo

Blagovna znamka Vrtnarija Čeč oz. www.cec.si  in logotip sta v lasti podjetja Miloš Čeč s.p.

 

Pritožbe in spori

Za ponudbe, sprejeme ponudb in pogodbe se uporablja pravo Republike Slovenije. Vse morebitne spore bosta stranki najprej poskušali reševati s posvetovanjem in pogajanji v dobri veri in duhu medsebojnega razumevanja.  Pri tem se podjetje Miloš Čeč s.p. zavezuje vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova vrtnarija@cec.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka. Glavna prioriteta podjetja Miloš Čeč s.p. so zadovoljni kupci in kvaliteta blaga, zato se bo le to potrudilo morebitne spore rešiti sporazumno.

Za vse spore, ki jih stranki ne bi mogli rešiti sporazumno, je pristojno okrajno sodišče v Postojni.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.